Japonijos automobilių pramonės milžinas Nissan iki 2016 metų visame pasaulyje tikisi parduoti 1,5 milijono elektrinių automobilių.
Antras pagal dydį Japonų automobilių gamintojas teigia, kad jis nori tapti pačiu svarbiausiu žaidėju ekologiškų automobilių rinkoje.
Kompanija, kurios 43,8 procentus akcijų valdo prancūzų Renault, jau pardavė 15000 Leaf elektromobilių. Tai kol kas vienintelis kompanijos gaminamas elektrinis modelis, tačiau ruošiamasi į rinką išleisti dar septynis.
Vis daugiau vartotojų reikalauja produktų, atitinkančių kainą. Tarp jų patenka ir automobiliai, kurie į aplinką išmeta vis mažiau anglies dioksido. Tuo pačiu metu kompanija sieks žalesnes padaryti ir visas gamyklas.
Be planų parduoti 1,5 milijono elektromobilių, kompanija taip pat siekia 35 % pagerinti kitų automobilių kuro sąnaudas.
Praėjusį mėnesį Nissan atskleidė pasirašiusi bendradarbiavimo sutartį su amerikiečių General Motors dėl elektrinių automobilių populiarinimo.
Po kovo mėnesį Japoniją nusiaubusio žemės drebėjimo didžiosios Japonijos kompanijos, tokios kaip Nissan, Toyota ir Honda buvo susidūrusios su atsarginių dalių trūkumu, todėl šios kompanijos turėjo smarkiai apriboti savo gamybą.
Tačiau Nissan sugebėjo atsigauti ir pagerinti pasaulinius pardavimo rodiklius 18,5 % birželio mėnesį iki 419831 vienetų. Tuo tarpu Toyota ir Honda pardavimai smuko atitinkamai 7,9 ir 44,5 procento.
Nissan iš viso pardavė 1056000 automobilių visame pasaulyje per pirmąjį šių metų ketvirtį. 10,6 % daugiau nei praėjusiais metais tuo pačiu metu.