Naujausio tyrimo duomenimis, vaikai, gimę ne mažiau kaip dviejų metų skirtumu, pasižymi geresnėmis skaitymo bei skaičiavimo galimybėmis nei vaikai, gimę arčiau vienas kito. Pagerėję akademiniai rezultatai buvo pastebimi vyresniųjų vaikų pasiekimuose.
Tyrėjai išanalizavo 1979-aisiais atlikto tyrimo duomenis. Jie stengėsi ištirti, kokį poveikį mokymosi rezultatams sukelia amžiaus skirtumas tarp vaikų.
Nustatyta, kad dėl didesnio amžiaus skirtumo pagerėja vyresnių vaikų mokymosi rezultatai, tačiau tai niekaip neveikia jaunesnių vaikų mokymosi rezultatų. Tai vyksta greičiausiai dėl to, kad vyresnieji vaikai gavo daugiau tėvų dėmesio iki tol, kol jaunesnysis vaikas dar nebuvo gimęs.
Ankstesni tyrimai labiau koncentravosi ties mažo amžiaus skirtumo (mažiau nei du metai) daromu poveikiu jaunesniesiems vaikams, tokiu kaip kūdikio svoris ir mirtingumas.
Tyrėjai teigia, kad tėvai dažnai domisi, koks amžiaus skirtumas tarp vaikų yra idealus. Šis tyrimas atskleidžia, kad didesnis amžiaus skirtumas bent vienu atveju – akademinių pasiekimų – pagerina vyresniojo vaiko rezultatus.