Mergaitės ir berniukai, kurie žaidžia kompiuterinius žaidimus, yra daug kūrybiškesni, nepaisant to, ar žaidimas yra šiurkštus, ar ne.
Tyrimą atlikę su 500 dvylikamečių, tyrėjai nustatė, kad jie tapdavo daug kūrybiškesni piešdami ir rašydami istorijas. Tas pats tyrimas atskleidė, kad mobilieji telefonai, internetas ir kompiuteris, nenaudojamas žaidimams, su kūrybiškumu nėra susiję.
Teigiama, kad tai yra pirmas tyrimas, parodantis technologijų sąsają su kūrybiškumu.
Šis atradimas turėtų motyvuoti žaidimų kūrėjus nustatyti, kurie kompiuterinio žaidimo aspektai skatina kūrybiškumą. Kai tai bus nustatyta, kompiuteriniai žaidimai galės būti sukurti taip, kad jų kūrybiškumo skatinimo savybės būtų optimizuotos, kartu išlaikant ir pramoginę vertę. Kitais žodžiais tariant, žaisdamos kompiuterinius žaidimus ateities kartos galės ir mokytis, ir pramogauti vienu metu.
Tyrimo metu vaikų buvo paprašyta nupiešti įdomų ir jaudinantį piešinį bei jį aprašyti. Kompiuterinius žaidimus žaidę vaikai turėjo geresnę vaizduotę.
Nepaisant to, kad berniukų ir mergaičių žaisti žaidimai skyrėsi savo žanru, visi tyrime dalyvavę žaidimų mėgėjai išsiskyrė didesniu kūrybiškumu.