Išmaniųjų telefonų, internetinių žemėlapių, radijo arba televizijos pateikiama informacija apie eismo sąlygas, įvertinus visą nepanaudotą informaciją, nėra tokia tiksli, kokia galėtų būti. Čikagos Ilinojaus universiteto kompiuterių mokslų profesorius, Jakob Eriksson tikisi sukurti eismo modelį, kuris surinks visą trūkstamą informaciją ir pateiks išsamesnį vaizdą. „Ilgojo laikotarpio tikslas yra sukurti kažką panašaus į kelių žemėlapį, tačiau jį aprašyti realaus laiko įvykiais“, – teigė Eriksson.
Mokslininkai žino, kad šiuo metu nėra pakankamai daviklių ir šaltinių, kad išgauti paukščio skrydžio realaus laiko eismo vaizdą. Tačiau, mokslininko teigimu, yra informacijos, kuri nėra įtraukta į eismo pranešimų sistemą ir, kuri galėtų suteikti papildomos bei naudingos informacijos. Davikliai keliuose, mokamų kelių atsakikliuose, greičio kamerose galėtų suteikti geresnį, nuolat besikeičiančio ir sudėtingo eismo vaizdą. „Egzistuoja daug skirtingų daviklių rūšių. Šis projektas kelia klausimą, kaip mes visa tai sujungsime į vieną susijusį modelį, kuris galės parodyti esamą transporto sistemos būseną“, – teigė Eriksson.
Matematiniai skaičiavimai, kurie galėtų nuspėti alternatyvius kelius, padėtų vairuotojams išvengti eismo kamščių. Dinamiškesnis, realaus laiko eismo vaizdas keliaujantiems padės nuspręsti kada keliauti didelio eismo intensyvumo vietomis yra praktiškiau. Jakob Eriksoon projektas neapsiribos vien tik eismo kamščiais, jis padės išvengti ir dalies kelių mokesčių.